Kennis en expertise voor professionals

Voorlichting Fair&Square zet zich in om de positie van de sekswerkers te verbeteren, sekswerk uit de taboesfeer te halen en om het stigma op sekswerk tegen te gaan. Onderling hierover een gesprek aangaan blijkt zo makkelijk nog niet. Wij bieden onder goede begeleiding een veilige setting aan om inzicht te vergaren over het vak sekswerk, je eigen visie en hoe dat zich verhoud tot je professie.

Nieuwsgierig? We kunnen een voorlichting op maat aanbieden, hiervoor kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen.

Training Als het onderwerp je interesseert, maar je weet nog niet precies hoe je dit kunt omzetten naar de werkvloer. Neem ook dan contact met ons op, wij denken graag mee in mogelijkheden.  Fair&Square biedt training met betrekking tot destigmatiseren.

Telefonisch consult  Als je wilt sparren over een casus of je hebt een vraag, dan kan je telefonisch contact opnemen via ons algemene nummer. We kunnen je doorverwijzen of indien er meer nodig blijkt, dan kunnen we een persoonlijke afspraak inplannen. Een telefonisch consult is kosteloos.

Vervolggesprek Een vervolggesprek in de gemeente Ede (West Veluwe Vallei) is kosteloos, vervolggesprekken uit andere gemeenten worden in rekening gebracht. Fair&Square denkt graag mee in mogelijkheden, onderzoekt samen met jou  naar welke aanpak het beste passend lijkt en bespreekt signalen en zorgen.